Wymiana dobrych praktyk w dobie covid-19.

18.02.2021r.

Pandemia COVID-19 powodowana przez koronawirusa SARS-CoV-2 stawia przed przedsiębiorcami wiele wyzwań. Prawidłowe funkcjonowanie zakładów pracy w warunkach rygoru sanitarnego, a co za tym idzie, utrzymanie produkcji i miejsc pracy, to obecnie priorytet.

W imieniu liderów Dolnośląskiego Klastra Motoryzacyjnego –  Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST PARK” Sp. z o.o. oraz Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.,  a także współorganizatorów Webinarium: TLA Smoczyński Koniewski Kancelaria Prawna Sp.k oraz

SITECH Sp. z o.o., chcielibyśmy zaprosić Państwa na Webinarium pn.:

WYMIANA DOBRYCH PRAKTYK W DOBIE COVID-19.

Termin webinarium to 23.02.2021 godz. 11.00 – 13.00

Agenda:

1.       TLA Smoczyński Koniewski Kancelaria Prawna Sp.k. „Dobre praktyki COVID-19″:

  • Podróże służbowe:
    • ogólne zasady polecania podróży służbowej,
    • podróże służbowe w dobie COVID-19 (czy pracownik może odmówić udania się w podróż służbową, kiedy może dokonać takiej odmowy i jakie są konsekwencje nieuzasadnionej odmowy);
  • BHP:
    • ogólny obowiązek pracodawcy zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
    • wpływ COVID-19 na obowiązek pracodawcy zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
    • środki i kroki jakie może i powinien podjąć Pracodawca,
    • wytyczne Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii dla branż,
    • odpowiedzialność Pracodawcy za zarażenie się przez pracowników COVID-19 w miejscu pracy (czy i kiedy Pracodawca może ponosić taką odpowiedzialność);
  • Wypadek przy pracy zdalnej:
    • wypadek przy pracy – ogólne cechy wypadku przy pracy,
    • regulacje dot. pracy zdalnej a BHP,
    • czy każdy wypadek w godzinach pracy zdalnej to wpadek przy pracy?
  • Możliwość szkoleń z zakresu BHP online (art. 12e Tarczy antykryzysowej)

2.       Funkcjonowanie SITECH w czasie pandemii – przykłady wprowadzonych rozwiązań w celu ochrony pracowników i zapewnienia płynności produkcji .

3.       Prezentacja forum wymiany wiedzy DKM oraz dyskusja podczas, której uczestnicy mogą zadawać pytania, wymieniać się spostrzeżeniami i swoim doświadczeniem.

W trakcie webinarium będzie do wypełnienia ankieta, która ma wskazać jakie tematy interesują przedsiębiorców, które mogą być pomysłem na kolejne webinarium/webinaria (możliwe, że stworzymy cykl takich spotkań).

Zapisy pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/dobrepraktykicovid/  do dnia 22.01.2021 r.

print